Angela Federica Castro Díaz Contenido de la página Profesora de Tiempo Completo Correo electrónico: fcastro@pucmm.edu.do Teléfono: 809-580-1962, ext. 4468 Formación Académica Doctorado Enseñanza InglésMaestría Enseñanza de InglésLicenciatura Educación (Lenguas Modernas) Experiencia Laboral PUCMMDominico-Americano Publicaciones Castro, F. (2018): Curriculum Development in Latin American Cultures: Implications for Teaching English as a Foreign Language (TEFL). On-line TESOL Encyclopedia. Castro, F. (2013). Making Sense of Curriculum Change: Teachers’ Perspectives Implementing a Communicative English Language Curriculum at the tertiary level in the Dominican Republic. Open Research Exeter. Universidad de Exeter. Castro, F. (co-autora) (2008). La narrativa docente como transformadora de la práctica educativa. Cuaderno de Pedagogía Universitaria, PUCMM. No.10, 18-20.Castro, F. (co-autora) (2006). Resumen del libro: El currículum: una reflexión sobre la práctica. Cuaderno de Pedagogía Universitaria, PUCMM. No. 5, 3-32. Castro, F. (2002). The Impact of Self Assesment and Feedback on Students Learning. AYMAT Individual Thesis/ SMAT IPP Collection. Paper 372. Investigaciones 2013: Making Sense of Curriculum Change: Teachers’ Perspectives Implementing a Communicative English Language Curriculum at the tertiary level in the Dominican Republic. Tesis Doctoral.2009: Teachers’ Professional Development: What lies beneath. Evaluación del módulo Language Teacher Education (EEDD009). Doctorado en TESOL. Universidad de Exeter, Exeter, Inglaterra.2009: Teachers’ Voices in Professional Development. Evaluación del módulo Critical Issues in Teaching English (EEDD021). Doctorado en TESOL. Universidad de Exeter, Exeter, Inglaterra.2002: The Impact of Self Assesment and Feedback on Students Learning. Tesis para el grado de Maestría en Enseñanza de Inglés a Hablantes de Otras Lenguas (MA TESOL).